10 Best Post-Retirement Job Opportunities 2021

by admin

Table of Contents

10 Best Post-Retirement Job Opportunities 2021

10 Best Post-Retirement Job Opportunities 2021

ایک بار ، جب آپ 65 یا اس سے زیادہ پہنچ گئے تو ، آپ کے ساتھیوں نے آپ کے لئے ایک پارٹی پھینک دی ، آپ نے اسٹور پر خریدا ہوا کیک کا ایک ٹکڑا کھایا ، اور پھر آپ ریٹائر ہوئے اور کبھی دوسرے دن کام نہیں کیا۔

جب اوسطا expect متوقع عمر 65 تھی تو اس کا احساس ہوسکتا ہے۔ لیکن اگر آپ 95 تک زندہ رہتے ہیں تو ، کیا آپ واقعی میں 30 سال تک اپنے انگوٹھوں کو گھماتے ہوئے گھومنا چاہتے ہیں؟ اس پر بھی غور کریں کہ طویل عرصہ تک زندہ رہنے کے لئے زیادہ رقم خرچ ہوتی ہے۔ 30 سالہ ریٹائرمنٹ کے مقابلے میں 10 سالہ ریٹائرمنٹ برداشت کرنا بہت آسان ہے۔

پھر وہاں پرانے کارکنوں کی پریشانی کا رجحان ہے کہ وہ ریٹائرمنٹ کے لئے تیار ہونے سے پہلے ہی انہیں ملازمت سے ہٹا دیں۔ صرف اس وجہ سے کہ آپ “ریٹائرمنٹ کی عمر” تک پہنچنے تک اپنی موجودہ ملازمت میں کام کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کا آجر اس ویژن کو شریک کرتا ہے۔

جیسا کہ آپ اپنی ریٹائرمنٹ اور کیریئر کے منصوبوں پر ایک تازہ نظر ڈالتے ہیں ، ریٹائرمنٹ پر دوبارہ غور کرنے کے لئے یہاں کچھ نظریے بتائے گئے ہیں جیسا کہ آپ جانتے ہو۔

آپ کو “رولنگ ریٹائرمنٹ” پر کیوں غور کرنا چاہئے؟

شروع کرنے کے لئے ، بچے بومرز ریٹائرمنٹ کے لئے بری طرح تیار ہیں۔ اسٹینفورڈ سینٹر برائے لمبی عمر میں 2018 کے مطالعے میں بتایا گیا ہے کہ تقریبا bo ایک تہائی بیبی بومرز نے ریٹائرمنٹ اکاؤنٹ میں کچھ نہیں بچایا ہے۔ نہ ہی وہ کھوئے ہوئے وقت کی تیاری کر رہے ہیں – اس وقت صرف 40٪ آجر کے زیر اہتمام ریٹائرمنٹ کے منصوبوں میں حصہ ڈال رہے ہیں۔

یہاں تک کہ ریٹائرمنٹ کی بچت والے بومرز میں ، 1954 سے 1959 کے درمیان پیدا ہونے والوں کے لئے درمیانی بچت صرف 209،246 ڈالر تھی۔ 4٪ انخلا کی شرح کے بعد ، جو ہر سال صرف، 8،369.84 income آمدنی میں پیدا ہوتا ہے – ہر ماہ تقریبا$ 697.۔

تنخواہ کمانا زندگی میں لمبے عرصے تک کام کرنے کی ایک اچھی وجہ ہے۔ لیکن یہ واحد وجہ نہیں ہے۔ ہیلتھ انشورنس پریمیم اسکائی مارکیٹنگ کے ساتھ ، آجر کے زیر اہتمام صحت کی دیکھ بھال کے منصوبوں کی قدر کو بڑھانا ناممکن ہے۔ در حقیقت ، بہت سے لوگ خاص طور پر صحت سے متعلق فوائد کے لئے جزوقتی ملازمتیں کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ ، یہ بھی یاد رکھنا کہ بعد میں آپ سوشل سیکیورٹی کے فوائد لینا شروع کریں گے ، آپ کو زیادہ سے زیادہ رقم ملے گی۔ کم تنخواہ والی نوکری پر بھی – زیادہ دن کام کرنا آپ کو چند اہم سالوں تک فوائد لینے کو ملتوی کرنے کی اجازت دے سکتا ہے۔

کام کرنا بھی ٹھوس فوائد مہیا کرتا ہے ، جیسے مقصد ، ساخت ، دانشورانہ محرک اور معاشرتی تعامل کا احساس۔ نوکری کے بغیر ، بہت سے ریٹائرڈ دن تنہا ٹی وی دیکھنے میں گزارتے ہیں۔ صبح بستر سے نکلنے کی شاید ہی کوئی وجہ ہے۔

ان تمام وجوہات کی بناء پر ، امریکی عام طور پر بعد میں اپنی زندگی میں کام کر رہے ہیں۔ واشنگٹن پوسٹ کی رپورٹ کے مطابق ، یہاں تک کہ 85 سال یا اس سے زیادہ عمر کے سینئر شہریوں میں بھی ملازمت ریکارڈ کی سطح پر ہے۔ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو اپنی دباؤ کی نوکری کو ختم کرنا ہوگا۔

جب آپ 65 سال کے ہوجاتے ہیں تو اپنی ملازمت کی زندگی پر صرف سوئچ پلٹنے کے بجائے ، ریٹائرمنٹ کے بعد کیریئر پر غور کریں – ایک تفریحی ، کم تناؤ والی نوکری جس سے آپ کو اپنے کام کے دن کے اختتام پر تھک جانے کی بجائے متحرک اور پرجوش ہوجاتا ہے۔

تناؤ کو ختم کرنے کے لئے ریٹائرمنٹ کے بعد ملازمتیں

بہت سارے 25 سالہ بچوں کے ل high ، اعلی اوکٹین ، زیادہ پیسہ دینے والا کیریئر صرف ٹکٹ کی طرح لگتا ہے۔ لیکن کیفین کے ساتھ چلنے والے 12 گھنٹے کے کام کے دن آپ کے ساتھ چلنے کا ایک طریقہ رکھتے ہیں۔

یہی وجہ ہے کہ بہت سارے لوگ کام کی جگہ پر جلدی سے دوچار ہیں اور تناؤ کو کم کرنے کے لئے جو کچھ بھی مل سکتے ہیں اس کی طرف رجوع کرتے ہیں۔ اگرچہ کچھ مثبت طرز زندگی کی تبدیلیوں کا انتخاب کرتے ہیں جیسے سست طرز زندگی ، دوسروں نے شراب ، منشیات ، امور ، اور دیگر خود کو تباہ کن مقابلہ کرنے والے طریقہ کار کی طرف رجوع کیا۔

جب تک آپ کو اے اے آر پی کی طرف سے خطوط ملنا شروع ہوجائیں گے ، آپ ان نوجوانوں پر اعلی شدت کا کام چھوڑنے کے لئے تیار ہوجائیں گے ، جن کو اس سے بہتر کوئی بات نہیں معلوم۔ بغیر کسی دباؤ کے ، آمدنی کے نلکے چلانے کے لئے ریٹائرمنٹ کے بعد 18 ملازمتیں یہ ہیں۔

1. اپنے موجودہ آجر کے ساتھ پل پل بیک پر بات چیت کریں
کون کہتا ہے کہ آپ کو کیریئر کو مکمل طور پر تبدیل کرنے کی ضرورت ہے؟ ایک آپشن یہ ہے کہ اپنے آجر کے ساتھ کسی نئے انتظام پر بات چیت کریں۔ اس کا مطلب پارٹ ٹائم کام کے اوقات میں تبدیل ہونا ، گھر سے کام کرنے کے لئے ٹیلی کام کرنا (یا آپ کے بیچ ہاؤس سے) ، یا محض اپنی ذمہ داریوں کو کم کرنا ہے۔

اصول کی کتاب پھینک دیں اور فیصلہ کریں کہ آپ اپنی ملازمت میں کیا چاہتے ہیں۔ بہر حال ، آپ اس سے پہلے ہی واقف ہوچکے ہیں ، لہذا آپ اپنی پسند کے حصے اور ان حصوں کو چننے اور منتخب کرنے کے لئے بہتر پوزیشن میں ہیں جو آپ کسی اور کے حوالے کرتے ہیں۔

کئی دہائیوں سے زیادہ ذمہ داری اور زیادہ تنخواہ کے لئے مستقل جدوجہد کے بعد ، پیچھے ہٹنا ہم میں سے بیشتر کے لئے اجنبی محسوس ہوتا ہے۔ اپنے فوائد اور تنخواہ پر بات چیت کرنے کے لئے ان نکات سے شروعات کریں ، اور اگر آپ اپنی ذمہ داریوں کو کم کرتے ہیں تو کم تنخواہ لینے کے لئے تیار رہیں۔

2. ایک مشیر بنیں

آپ اپنی صنعت کو ابھی اندر اور باہر کے ساتھ ہی جانتے ہو ، اس کے ساتھ ہی اس میں بہت سارے چلنے اور چلانے والے بھی شامل ہیں۔ اپنی مہارت اور نیٹ ورک کو فائدہ پہنچانے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ آپ اپنی خدمات کو ایک مشیر کی حیثیت سے فروخت کریں۔ آپ اپنی پسند کی قیمت وصول کرتے ہیں ، اپنی پسند کے لئے کام کرتے ہیں اور جب آپ پسند کرتے ہیں تو کام کرتے ہیں۔

ٹھنڈا ترکی اپنی نوکری نہ چھوڑیں اور ایک مشاورتی فرم شروع کریں۔ اس کے بجائے ، پانی کی جانچ کرنے ، اپنے پہلے چند گاہکوں پر دستخط کرنے ، اور دیکھیں کہ آپ کو یہ کس طرح پسند ہے اس کے ل your ، اپنے مشورتی کاروبار کو اپنے کل وقتی ملازمت کی سمت شروع کرنے پر غور کریں۔ آپ فیصلہ کرسکتے ہیں کہ یہ آپ کے لئے نہیں ہے۔ یا آپ اپنی مہارت سے کیش کرنے کا فیصلہ کرسکتے ہیں اور اپنی خود کی تنخواہ چیک لکھنا آپ کا اب تک کا بہترین اقدام ہے۔

3. ذاتی کوچ یا سرپرست بنیں

کم عمر بالغوں کو آپ کو پچھلے چند دہائیوں کے دوران جو علم اور حکمت حاصل ہوئی ہے اس کی ضرورت ہے۔ انہیں ایک مددگار ہاتھ دیں اور جو مدد آپ نے سالوں کے دوران حاصل کی ہے اسے ادائیگی کریں۔

آپ یہ کام رضاکارانہ بنیاد پر کرسکتے ہیں اور اپنا وقت دے سکتے ہیں ، یا آپ اس سے معاوضہ لے سکتے ہیں اور کچھ اضافی رقم کما سکتے ہیں۔ ایک بار جب آپ کو اپنی صلاحیتوں اور مؤکل کی بنیاد پر اعتماد ہوجائے تو ، آپ اپنی دن کی نوکری چھوڑنے اور اپنے اوقات طے کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

اگر آپ کیریئر کوچ بننے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، اپنے مصدقہ پروفیشنل کیریئر کوچ (سی پی سی سی) کی سند حاصل کرنے پر غور کریں۔ متبادل کے طور پر ، آپ ذاتی کوچ کی حیثیت سے زیادہ وسیع پیمانے پر کام کرسکتے ہیں۔ بین الاقوامی کوچ فیڈریشن میں میدان میں اپنی تلاش شروع کریں۔

4. سپورٹس کوچ بنیں

کاروباری دنیا کی بیمار اور جہاں تک ممکن ہو دور ہونا چاہتے ہو؟ آپ مخالف سمت جاسکتے ہیں اور اصل معنی میں کوچ بن سکتے ہیں: کھیلوں کی ٹیم کے ل.۔

شوقیہ کھیلوں کی سطح پر تنخواہ لاجواب نہیں ہے۔ لیکن آپ باہر کام کرتے ہو young ، نوجوانوں کی اقدار اور صلاحیتوں کو تشکیل دیتے ہو exercise اور سودے بازی میں ورزش کرتے ہو۔ آپ کو والدین کے کوچ کی حیثیت سے بھی تجربہ ہوسکتا ہے اور ڈرل (پن کا ارادہ کیا ہوا) پہلے ہی جانتے ہیں۔

تفریحی نوکریوں سے اس رہنما کے ساتھ شروع کریں۔

5. لکھیں

میں نے آن لائن کاروبار کے انتظام کے لئے کئی سال کام کیا ، چھ شخصیات حاصل کیں اور مزاج کے بانی مالک کے ل working کام کرنے کے دباؤ سے مسلسل نبردآزما ہوں۔ اب میں ایک آزاد مصنف کی حیثیت سے کام کرتا ہوں۔

یقینی طور پر ، تنخواہ کم ہے ، اور فوائد موجود نہیں ہیں۔ لیکن مجھے اپنے مالک سے رات کے 10 بجے کالیں بھی نہیں آتیں ، میں نے اپنے اوقات طے کیے ہیں ، اور مجھے زیادہ تر سال بین الاقوامی سفر میں گزارنا پڑتا ہے۔

اگر آپ فری لانس بننے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو ، فری لانس گگز تلاش کرنے اور زیادہ سے زیادہ رقم کمانے کے ل to اس گائیڈ سے شروعات کریں۔

6. ڈرائیو

ڈرائیونگ آج کل امریکہ میں ایک مقبول سائڈ جِگ ہے۔ آپ اوبر یا لیفٹ کے لئے گاڑی چلاسکتے ، ٹرک چلاتے ، ڈور ڈیش یا انسٹاکارٹ جیسی کمپنیوں کی فراہمی کرسکتے تھے ، یا یو پی ایس یا پوسٹل سروس کے لئے پارسل بھیج سکتے تھے۔

یہ ایک کام ہے جو اگلے 15 سالوں میں معدوم ہونے کا خطرہ ہے جب خود گاڑی چلانے والی کاریں مقبولیت اور قانونی حیثیت حاصل کرتی ہیں۔ لیکن یہ وہ چیز ہے جو ریٹائرمنٹ کے بعد کی نوکری کے بارے میں ہے: آپ شاید 15 سال میں یہ کام نہیں کر رہے ہوں گے۔

7. غیر منفعتی کے لئے کام کریں

غیر منفعتی تنظیمیں اچھی طرح سے ادائیگی نہیں کرتی ہیں ، لیکن ان کے لئے کام کرنا ناقابل یقین حد تک فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

اپنے پسندیدہ مقامی خیراتی اداروں اور غیر منفعتی اداروں کے ساتھ زیادہ سے زیادہ شامل ہونا شروع کریں۔ ان کے واقعات میں رضاکارانہ طور پر۔ عملے ، مینیجرز ، اور دوسرے رضاکاروں سے واقف ہوں۔ ان کے تخت پر بیٹھنے کی پیش کش کرو۔ پھر پوچھیں کہ آپ ان کے ساتھ اور بھی قریب تر کیسے کام کرسکتے ہیں۔

انہیں اپنے کیریئر کی تاریخ ، اپنے ہنر سے متعلق سیٹ ، اپنے نیٹ ورک کے بارے میں بتائیں ، اور یہ بتائیں کہ آپ کیریئر کو مزید معنی خیز اور کم دباؤ والے – کام تلاش کرنے کے ل. ڈھونڈ رہے ہیں۔

بدترین وہ کہہ سکتے ہیں ، “ہم ابھی کوئی اضافی اہلکار نہیں لاسکتے ہیں ، لیکن ہم آپ کو کچھ بتاتے ہیں یا کوئی پوزیشن کھل جاتی ہے۔” یا وہ کہہ سکتے ہیں ، “ہمیں دلچسپی ہے؛ ہمیں اور بتاؤ۔ “

8. ہوٹل دربان کے طور پر کام کریں

دربان کی حیثیت سے ، یہ آپ کا کام ہے کہ آپ علاقہ کے ریستوراں ، ٹور اور سیاحوں کے دوسرے مقامات کو جانیں۔ آپ مہمانوں کے لئے سفارشات اور ریزرویشن دیتے ہیں اور پھر ان کے شکرگذاری کے عالم میں ڈھل جاتے ہیں کیونکہ وہ بیان کرتے ہیں کہ ان کا اسٹیک ڈنر کتنا لذیذ تھا یا اس نے اپنے ٹور میں کتنا لطف اٹھایا تھا۔

آپ شاید اپنے شہر کو پہلے سے ہی اچھی طرح سے جانتے ہو ، اور اگر آپ نہیں جانتے ہیں تو ، اس سے بہتر طور پر جاننا بہتر عذر ہوگا۔

اونچی تنخواہ کی توقع نہ کریں ، لیکن آپ دوسرے معاوضے کے منتظر ہوسکتے ہیں ، جیسے کہ ہوٹل کے شراکت داروں پر مفت یا گہرائی سے رعایتی قیام ، آپ کے تجویز کردہ ریستوران میں مفت کھانا ، اور اگر آپ بڑے کارپوریٹ ہوٹل میں کام کرتے ہیں تو ممکنہ طور پر مضبوط ملازم فوائد حاصل کرسکتے ہیں۔ زنجیر

9. ریسورٹ اسٹاف کی حیثیت سے کام کریں

آپ ان سکی بومز کو جانتے ہیں جو ریسارٹ میں کام کرتے ہیں اور اپنا زیادہ تر مفت وقت اسکیئنگ میں گذارتے ہیں یا بصورت دیگر آرام اور مزے کرتے ہیں۔ جب تک آپ نے گھوںسلا کے انڈے کو پہلے ہی مقرر کر لیا ہو اور بچت کی زیادہ شرح کی ضرورت نہ ہو تب تک ، یہ ایسی بری زندگی کی طرح نہیں لگتا۔

اور آپ سکی ریسارٹس تک محدود نہیں ہیں۔ بیچ ریسارٹس ، سپا پسپائی ، شراب ملک سے نکلنے والے راستے – آپ اس کا نام بتاتے ہیں ، اور آپ جزوی یا کل وقتی تفریحی عملے کی حیثیت سے وہاں پر آرام سے زندگی گذار سکتے ہیں۔

ضروری نہیں کہ آپ کو 20 ہفتوں کے ساتھ ساتھ کم ہنر والی نوکری کرنے کی ضرورت ہو۔ آپ مینیجر کی حیثیت سے ، ہوٹلوں کے اطراف یا ریسٹورنٹ ، بار ، ڈائیونگ سینٹر ، سپا ، یا ریزورٹ کے اندر کسی دوسرے گھریلو کاروبار کے ساتھ کام کرسکتے ہیں۔

کسی ریسارٹ میں کام کرنا ، خاص طور پر کارپوریٹ چین کے لئے ، اکثر مضبوط فوائد کے ساتھ آتے ہیں ، جیسے پارٹنر ریزورٹس میں مفت ہوٹل ٹھہرنا۔

کول ورکس پر دستیاب ملازمتوں میں سے کچھ کو چیک کریں ، حالانکہ اعلی درجے کی پوزیشن اکثر زیادہ روایتی ملازمت کی فہرست دینے والی ویب سائٹوں پر ظاہر ہوتی ہے۔

10. ٹیوٹر

میری والدہ ایک سائیڈ گیگ کی حیثیت سے ٹیوٹرز اور کم سے کم ایک گھنٹہ کی بنیاد پر بہترین رقم کماتی ہیں۔ اگلے سال اپنی کل وقتی ملازمت سے سبکدوشی ہونے کے بعد ، وہ مزید ٹیوٹرنگ کا کام کرنے کا ارادہ رکھتی ہے ، جس سے وہ ہر ہفتے 15 سے 20 گھنٹے کام کرتا ہے۔

ٹیوشن کسی بھی فوائد کے ساتھ نہیں آتی ہے ، لیکن آپ اپنا شیڈول مرتب کرسکتے ہیں ، اپنے کلائنٹ کا انتخاب کرسکتے ہیں ، اور اپنی گھنٹہ کی شرح بھی مقرر کرسکتے ہیں۔

اس سے مدد ملتی ہے کہ میری والدہ نے اپنی پوری بالغ زندگی کی تعلیم میں کام کیا ہے ، لہذا اس کے پاس مضبوط نیٹ ورک اور اندرونی کلائنٹ کی بنیاد ہے۔ لیکن ٹیوٹرز کے لئے منہ کی بات مؤثر طریقے سے مارکیٹنگ کی حکمت عملی ہے جب آپ ایک مؤکل کی بنیاد تشکیل دیتے ہیں۔

اگر آپ ترجیح دیتے ہیں تو ، آن لائن ٹیوٹر دے سکتے ہیں – شروع کرنے کے لئے VIPkid یا تعلیم کا پہلا چیک کریں۔ اگر آپ اپنی مارکیٹنگ کو کسی آن لائن سروس پر چھوڑ دیتے ہیں تو زیادہ سے زیادہ آمدنی کی توقع نہ کریں۔

اس فہرست میں دوسرے بہت سارے نظریات کی طرح ، ٹیوٹرنگ سائیڈ گیگ کے طور پر بہترین طور پر شروع کی جاتی ہے ، پھر اپنے پرانے کیریئر کو پیچھے چھوڑ جانے کے بعد اس میں توسیع کی جاتی ہے۔

Related Posts